לפני מספר שנים נתקלתי בפוסט שקרא לעזרה בתרומות בעבור חגיגת בר מצווה ובת מצווה לילדי כפר הילדים ״נווה יהודה״ בנס ציונה.

לקח לי שניה להבין מה כתוב, מה הכוונה איסוף כספים לאירוע?

פנימיית נווה יהודה היא בית לילדים שמכל מיני סיבות לא יכולים לגור בבית ומי שלא גר בבית , בוודאי לא עורך הפקות בת מצווה/ בר מצוה

האמת, שהבקשה הספציפית הזו הכתה בי חזק וקרוב באותו הזמן כי בדיוק באותה השנה חגגנו לבן שלי בר מצווה.

כפר הנוער נווה יהודה
כפר הנוער נווה יהודה

בעולם שלי - אני עסוקה בארגונים של החגיגה המשפחתית שלי, מזמינה אנשים לכותל, מדברת עם רב שיערוך את הטקס, מזמינה כיפות עם השם של הבן שלי סרוג על גביהן…

ובעולמם של הילדות והילדים המדוברים -  אין להם מי שיפיק עבורם אירוע ובטח שלא מסיבה עם חברים. הם מוזמנים למסיבות של חברים שלהם, אבל אין אף אחד שיתן להם מתנה, יחגוג להם, יארגן מסיבה שמחה…

בנקודת הזמן הזו לקחתי החלטה שאני רוצה לעזור ולהיות חלק מהפרוייקט המדהים הזה - גייסנו כספים, אספנו מתנות וחילקנו לילגי המצווה.

גם סטודיו רוגל השתפפף בתרומה כמובן, ומאז אנחנו מלווים את כפר הנוער גם בגיוס הכספים וגם במתנות שאנחנו אוספים מחברות, גופים ואנשים טובים שתורמים גם הם.

כיאה לגיל המצווה ביהדות , חשבתי שזה יהיה אך הולם להעניק לכל ילד וילדה מזכרת לכל החיים שתלווה אותו ותזכיר לו את גיל המצוות, את החגיגה הגדולה שנחגגה ואת העובדה שמחכה לו קהילה מדהימה ותומכת , עם ישראל , בצד השני של המעבר לבגרות.

תליון מגן דוד זהב צהוב מתנה בר בת מצווה
ראש העיר נס ציונה פנימיית נווה יהודה

השנה חגיגת בני המצווה נערכה באולם אירועים יפה בנס ציונה, האירוע התקיים במעמד ראש העיר של נס ציונה, שמואל בוקסר, מנכל עמותת מל״י שמנהלת את כפר הילדים, משה דולב ואנשים נוספים שעומדים מאחורי ההצלחה של האירוע הזה בפרט וכפר הילדים כלל.

האירוע נחגג בכל שנה עבור שכבת הגיל הרלוונטית במטרה שהוא יהווה עבורם חוייה משמעותית שתחבר אותם לעצמם, תעזור להם לגבש זהות יהודית-ישראלית, ואולי הכי חשוב מהכל - לתת להם את התחושה הברורה שהם ראויים וזוכים ככול הילדים לציון הגעתם למצוות בטקס משפחתי ומרגש.

אז אם את/ה רוצה להירתם ולהיות חלק מהתרומה לאירוע החשוב הזה ֿֿ

אני מזמינה אתכם לתרום לעמותת מל״י לטובת פרוייקט בני מצווה

טלפון: 9404454–08
מייל: Nynzv10@gmail.com

אילני שריג, מנהלנית העמותה, תשמח לדבר איתך ולראות איך יחד אפשר לשלב ידיים וכוחות.

אלני פנימיית נווה יהודה בר בת מצווה

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם