חמישה טיפים לבחירת צמיד טניס

   צמידי טניס הלא הם צמידי יהלומים הלופפים את פרק כף היד, למרות שצמידי הטניס לרוב נראים דומים ולכאורה קנייה פשוטה – ישנם מספר אלמנטים המפרידים בין צמיד טניס איכותי לבינוני ומכיוון שאנו רוצים שתצליחו בבחירה שלכם – אספנו עבורכם מספר טיפים לרכישה נכונה של צמידי טניס


טיפ 1: איכות היהלומים בצמיד טניס

כבכל תחום גם ליהלומים יש טווח רחב של איכותי מאוד ואיכותי פחות , מעטים יודעים כי פער באיכויות היהלומים יכול להוביל לפער של אלפי שקלים לצמידי טניס .

עבור איכות היהלומים נמליץ להימנע מאיכויות נמוכות שכן הן יגרמו לצמיד להיראות פחות מרשים ולאכזב את מי שעונדת אותו.

כככל אנו ממליצים לרכוש צמידי יהלומים באיכויות הבאות : ֿ

צבע היהלומים : צבע יהלומים גבוה חשוב מאוד לניראות הצמיד, לכן הקפידו לבחור בשלישייה הגבוהה: D E F .

ניקיון היהלומים : צמיד טניס , כפריט יוקרתי ראוי שיהיה משובץ ביהלומים נקיים ויפים , אנו ממליצים לרכוש צמידי טניס באחת מן האיכויות הבאות בהתאם לתקציב: SI1 , VS2, VS2, VVS2, VVS1.


 

טיפ 2: גמישות וחוזק הצמיד

חוזק הצמיד וגמישותו חשובים מאוד כדי שיהיה עמיד לשנים , מניסיוננו אנו יודעים להגיד כי צמידים שאיכותם נמוכה נקרעים, נשברים ומתעקמים -כך טמונה סכנה לעגמת נפש של ממש בעבור קנייה של מספר אלפי שקלים.

מלאכת הרכבת צמידי הטניס היא ייחודית וישנם יצרנים המומחים בצמידי טניס. בשוק התכשיטים בישראל ישנן צמידי טניס ממספר מקורות , כך לדוגמה ישנם צמידים שמקורם מסין מתורכיה מאיטליה וכן צמידים המיוצרים בארץ.

צמידי מאיטליה נחשבים צמידים ברמה גבוהה מאוד וכן יש קומץ יצרנים ישראלים המייצרים צמידי טניס באיכות גבוהה. ניתן לבחון את גמישות הצמיד ע"י החזקתו פתוח והפוך- רוצים לוודא כי הוא נותר עומד ואינו קורס לתוך עצמו.


 

 

טיפ 3: איכות השיבוץ בצמיד טניס

סיפור של לקוחה חדשה בשם מיכאלה שהגיעה לרוגל יהלומים לקנות טבעת יהלום , בעוד היא מודדת טבעות לא יכולנו להתעלם מצמיד הטניס שעל ידה, היה זה צמיד טניס עם יהלומים מאוד מאוד גדולים ,כך שסך הקראט בצמיד התקרב ל -20 קראט , צמיד יוקרתי לכל הדעות . אולם, בהתסכלות קרובה יותר שמנו לב כי גודל היהלומים אינו מתאים לתושבת שלהם ולמעשה היהלומים גדולים מדי לתושבת השיבוץ הקיימת, מדוע הדבר חמור ?כיוון שהיהלומים בצמיד של מיכאלה החלו לגעת זה בזה ולהישבר. במקום צמיד יוקרתי עם יהלומים נקיים ואיכותיים מיכאלה מסתובבת עם צמיד שערכו יורד עם כל יהלום שנשבר.

האבסורד בסיפור של מיכאלה הוא שהיא קנתה את היהלומים אצל יהלומן מוכר ובאיכות גבוהה מאוד, אולם בניגוד מוחלט ליהלומים היפים עליה היא שילמה -חוסר המקצועיות במלאכת הרכבת הצמיד ושיבוצו גרמו לאיבוד ערך עצום ולאכזבת הלקוחה.


 

טיפ 4: סוגרים ומנעולים

צמידי טניס הנענדים על פרק היד מועדים לקבל מכות ומשיכות גם בשימוש רגיל יומיומי, לפיכך יש להקפיד על כי בצמיד הטניס שלכם יש סוגרי בטחון הולמים.

ישנם מספר פטנטים לסוגרי צמידים – הוק, מנוף ,שמינייה, קרס ועוד.

אנו ממליצים כי תדרשו כי לצמיד הטניס שלכם יהיו שלושה סוגרים שונים להגברת הבטחון ולהימנעות מנפילה ומאובדן.


 

טיפ 5: התאמת אורך צמיד הטניס

אורך סטנדרטי של צמידי טניס הוא 18 סנטימטר , ככלל אנו שואפים כי הצמיד יפול מעט לכיוון פרק היד כאשר עונדים אותו (מעבר למפרק פרק היד) .

עבור נשים שלהן פרק יד צר במיוחד – נמליץ לקצר ל – 17 סנטימנטר.

עבור נשים שלהן פרק יד רחב מהממוצע- יש צורך לבצע מדידה בכדי להחליט , ניתן לבצע הזמנה לצמידי טניס באורך 19 ס״מ, 20 ס״מ , 21 ס״מ וכו , קחו בחשבון שעבור כל חוליה מוספת ישנה תוספת של יהלומים לצמיד.

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם